Díky svému přeplňovanému mimořádně výkonnému čtyřválcovému motoru SVHO o objemu 1,8 l překračuje tento působivý model YAMAHA GP1800R SVHO inspirovaný závodními stroji definici toho, co je extrém. Lehký trup a elegantní konstrukce spolu s přesností vedení v zatáčkách dávají tomuto čistě adrenalinovému stroji schopnost pustit se do vln nevídaným způsobem.
Jako vlajková loď řady GP je model YAMAHA GP1800R SVHO špičkovým modelem díky celé řadě technických inovací, jež z jízdy na něm činí mimořádně silný zážitek. Kromě toho podědil charakteristické prvky značky Yamaha, například nový lehký trup a palubu z materiálu NanoXcel2 nebo náš revoluční systém řízení RiDE.
Pozornost k detailům však jde ještě dále: horní sací mřížka inspirovaná závodními stroji, řídicí plotna zlepšující ovládání, zatáčení a zrychlení na bouřlivějších vodách, snížené těžiště, nové ergonomické sezení a konstrukce řídítek... to vše přispívá k dokonalému ovládání.
- Trup NanoXcel2® – velmi pevný a mimořádně lehký
- Konstrukce čerpadla, impelleru a vtokového roštu inspirovaná závodními stroji
- Automatické nastavování trimu s funkcemi Launch Control a Cornering Control
- Nižší a více centrálně umístěné těžiště – vyšší rychlost v zatáčkách
- Nové užší sedadlo a řídítka – lepší ovládání
- Přeplňovaný čtyřválcový 16ventilový motor SVHO o objemu 1,8 l, DOHC
- Revoluční systém RiDE – intuitivní řízení
- Nový snadno přístupný multifunkční 4,3” barevný displej
- Elektrické nastavení trimu a zpětný chod s řízením trakce
- Dvojí vícebodová připojovací místa (pro navigaci nebo fotoaparát)
- Vlečný hák a hluboké stupátko s měkčeným povrchem pro snadné nastoupení
- Rozšířená plošina s upravenou konstrukcí a rohožemi Hydro-Turf
Lehký trup a paluba pro špičkový výkon
Materiál NanoXcel2®, který staví na jedinečných materiálových technologiích společnosti Yamaha, je o působivých 18 % lehčí než náš revoluční materiál NanoXcel®, přesto je ale stejně tuhý a pevný.
Napomáhá maximalizaci vzrušujícího výkonu obou nových modelů GP1800R, jež i díky němu dosahují tak úžasné akcelerace, ještě ostřejších zatáček a vyšší stability při vysoké rychlosti.
Ergonomie inspirovaná závodními modely
Vyváženost a stabilita modelu GP1800 byla vylepšena snížením a centralizací těžiště.
Pomohlo i využití užší konstrukce sedla nebo plně nastavitelná řídítka závodního tvaru.
Ve spojení s ergonomickou polohou při sedu a hlubším prostorem pro nohy získává díky těmto změnám jezdec úžasnou úroveň ovladatelnosti.
Konstrukce čerpadla inspirovaná závodními modely
Čerpadlo, impeller a vtokový rošt zlepšují akceleraci i ovládání. Na tomto modelu se tyto prvky objevují, poté co prokázaly skvělé výsledky při závodění.
Díky lepší přilnavosti na vodě nabízí skútr za všech podmínek ještě citlivější a přesnější řízení.
Funkce automatického nastavení trimu
Tento exkluzivní systém, který je premiérou v tomto odvětví, nabízí plně automatickou funkci nastavování trimu, která funguje nezávisle na efektivním elektronickém nastavování trimu na řídítkách.
Když je funkce aktivní, Cornering Control automaticky posouvá trim dolů při zpomalování, aby bylo možné ostřeji zatáčet, Launch Control pak posouvá trim dolů, aby se skútru při prudké akceleraci nezvedala příď.
Systém RiDE® (Reverse with Intuitive Deceleration Electronics – zpětný chod s intuitivním elektronickým zpomalováním)
Revoluční systém RiDE posouvá vaše potěšení z jízdy na novou úroveň a přináší pocit jistoty všem jezdcům s libovolnou úrovní zkušeností.
Zatažením za páčku plynu na pravé rukojeti se můžete jednoduše rozjet a zrychlovat, zatažením za páčku na levé rukojeti zpomalovat nebo couvat.
Ano, je to opravdu tak jednoduché!
Přeplňovaný 16ventilový motor o objemu 1 812 ccm, DOHC
Čtyřválcový motor DOHC o objemu 1,8 litru (v této nové verzi GP1800R SVHO přeplňovaný) je díky průběžnému programu inovací a zdokonalování výrobků mimořádně kompaktní.
Výsledkem je ohromující výkon a zrychlení i obrovský točivý moment, současně však hospodárnost a nízké množství emisí.