Hledej
Oblíbené
Kontakty
Česky
Přihlásit
Prázdný košík
Menu

Lodní motor Honda BFP60AK1

Kód produktu: A11606
Výkonová kategorie motorů 50 HP je zastoupena již známými motory BF 40, BF 50 a BF 60, které byly vyzdviženy do ještě vyšších úrovní díky Honda PGM-FI - elektronickému vstřikování paliva a PGM-IG - mikroprocesorem řízeného zapalování zajišťujícího optimál... více
Výběr varianty
Lodní motor Honda BFP60AK1 LRTU
na dotaz
Kód produktu:A11606-LRTU
Množství
279 990 Kč
Popis

Výkonová kategorie motorů 50 HP je zastoupena již známými motory BF 40, BF 50 a BF 60, které byly vyzdviženy do ještě vyšších úrovní díky Honda PGM-FI - elektronickému vstřikování paliva a PGM-IG - mikroprocesorem řízeného zapalování zajišťujícího optimální časování časování, zlepšení komfortu ovládání a snížení emisí ve výfukových plynech.


Tříválcové uspořádání v řadě snižuje celkovou hmotnost motorů BF 40, BF 50 a BF 60. PGM-IG systém časování zážehu pomáhá eliminovat případné "cukání" motoru při náhlé zátěži. A co víc, BF 60 je z celé skupiny výkonově "nakopnut" díky zvětšenému zdvihovému objemu na 1 litr a 12-ti ventilové technice. Proto tedy máte možnost zcela využít maximálního výkonu, kdykoliv přidáte plyn. Verze BFP 60 je primárně určena pro pohon těžkých plavidel nebo pracovních prámů, pro které je důležitý větší přenos síly motoru do vody. Proto je motor opatřen převodovou nohouu a vrtulí z většího a výkonnějšího motoru BF 80. Tyto motory jsou vybaveny elektrickým startérem a elektronickým zapalováním, které Vám umožní vyplout v kteroukoliv dobu a v jakémkoliv počasí. Ovládání motoru je snadnější než si myslíte. Největší rozsah řízení 50° zleva doprava oproti běžným 35° poskytují motoru zcela výjimečné manévrovací schopnosti hlavně při parkování v přístavišti nebo při manévrování na malém prostoru. Systém elektronického vstřikování PGM-FI optimalizuje poměr nasávaného vzduchu a paliva bez nutnosti jakéhokoliv zásahu obsluhy a zaručují minimální spotřebu paliva a nízké emise. Extra dlouhá ovládací rukojeť opatřená snadno přístupnými ovládacími prvky poskytuje vysokou úroveň komfortu při plavbě. Pro elektronický monitoring nejenom samotného motoru, ale i palubní elektroniky ja motor plně kompatibilní se systémem NMEA 2000.

rozměry:
792 / 417 / 1453 (L) / 1580 (X)
alternátor:
17 A
vrtání x zdvih:
73 x 79,5 (mm)
převodový poměr:
2.33
délka nohy:
L: 531 / X: 658 mm
metoda Trim / Tilt:
power trim
zdvihový objem:
998 cm3
výkon:
44,1 kW / 560 HP
rozsah otáček:
5000 - 6000 ot. / min.
systém sání paliva:
PGM-FI - elektronické vstřikování paliva
typ motoru:
4-taktní zážehový tříválec s rozvodem OHC, 12 vent
chlazení:
vodou
ovládání plynu a řazení:
řadící páka
systém startování:
elektrické
palivová nádrž:
x
propeller:
volitelný
systém výfuku:
do vody
budík (ukazatel):
trimmetr / otáčkoměr
NMEA 2000®:
ano
celková hmotnost:
L: 119 / X: 125 kg
Související produkty
Čeština
cz
Slovak
sk