Dvouválce BF 15 / 20 patří k váhově nejlehčím lodním motorům v dané kategorii. Digitální zapalování zajistí optimální sílu motoru ve všech režimech chodu a letmé uložení motoru pohlcuje vibrace tak, že nepoznáte jestli je motor vypnutý, nebo běží. Skvělá a snadná manévrovatelnost je zásluhou řadící páky umístěné z čela motoru s možností nastavení tuhosti řízení bez nutnosti použití jakéhokoliv nářadí. Vše je snadné, jednoduché a spolehlivě fungující.
Dvěma zcela novými motory přispěla Honda k velkému rozvoji lodních motorů středních výkonových tříd. Loďka pro radost, plachetnice, hliníková vyhlídková pramice či menší nafukovací člun v délkách cca od 4 m do cca 5,5 m, to je to pravé pro lodní motor BF 15 nebo BF 20.
VYLEPŠENÁ AKCELERACE
Lodní motory BF 15 / 20 jsou jedinými motory ve své třídě, které u vybraných verzí jsou vybaveny elektrickým vyklápěním umožňujícím vyklopení motoru bez námahy a snadné pojíždění v mělkých vodách. Navíc tuto funkci lze použít do výše středních otáček motoru jako trim ke zvýšení rychlosti plavby. S cílem získat co možná nejplynulejší akcelaraci při co nejvyšší úspoře paliva, Honda představila motory BF 15 / 20 vyšlechtěné tzv. PGM-IG technologií - mikroprocesorem řízeným zapalováním, které zaručuje optimální zážeh v celém rozsahu otáček. Navíc pro větší bezpečnost se můžete spolehnout na Honda elektronický systém, neustále monitorující stav motoru - na moři jste pořád v bezpečí! Ač je nejlehčí ve své třídě, existují oba modely také v provedení \"Power Thrust - Zesílený tah\", které mají zvýšený tah i při nízkých otáčkách díky speciálně tvarovaným listům lodního šroubu a vysoce účinné převodové skříni. Navíc BF 15 ze všech motorů vykonové třídy 15 HP disponuje největším zdvihovým objemem válců, což posouvá tento motor na absolutní špičku v této třídě. Digitální zapalování zajistí optimální sílu motoru ve všech režimech chodu a letmé uložení motoru pohlcuje vibrace tak, že nepoznáte jestli je motor vypnutý, nebo běží. Skvělá a snadná manévrovatelnost je zásluhou řadící páky umístěné z čela motoru s možností nastavení tuhosti řízení bez nutnosti použití jakéhokoliv nářadí. Vše je snadné, jednoduché a spolehlivě fungující.