3-válcové provedení motoru přispívá k nízké hmotnosti a "sametový" a vyváženě klidný chod je ještě podpořen elektronickým zapalováním. Díky důmyslnému mechanickému dekompresnímu systému je start naprosto snadný a lehkost řízení je podpořena extra dlouhou ovládací rukojetí.
U Hondy dnes už nenajdete dvoutaktní motor se směsí oleje a paliva. Vyšlechtěná čtyřtaktní technika Hondy zaručuje, že dokonce ani při volnoběžném režimu motoru, nejste obtěžováni nepříjemným dýmem ani zápachem, jako je tomu u dvoutaktů. Motory BF 30 splňují požadavky směrnice EU 2003/44/EC pro rekreační plavidla v oblasti emisí výfukových plynů a hlučnosti. Využijte služeb motoru BF30 s kultivovaným chodem a dostatečnou rezervou výkonu.
VSTUPTE DO SVĚTA KLIDU
Větší zdvihový objem zaručuje vyšší výkon a plochý průběh křivky kroutícího momentu v celém rozsahu otáček. Systém PGM-IG nabízí optimální časování zážehu v celém rozsahu otáček, což přináší celkově lepší průběh výkonu. Navíc systém automatického sytiče optimalizuje poměr palivové směsi bez nutnosti jakéhokoliv zásahu obsluhy a zaručuje kdykoliv rychlý start bez sytiče. Pro eliminaci vibrací jsou tyto motory opatřeny dvojitým tlumičem vibrací doplněným vysoce odolným rámem. 3-válcové provedení motoru přispívá k nízké hmotnosti a "sametový" a vyváženě klidný chod je ještě podpořen elektronickým zapalováním. Díky důmyslnému mechanickému dekompresnímu systému je start naprosto snadný a lehkost řízení je podpořena extra dlouhou ovládací rukojetí. A nyní také s elektrickým trimováním a vyklápěním můžete na své lodní mít to nejlepší. Bezpečnosti pobytu na otevřené vodní hladině přispívá komplexní systém hlídání stavu motoru, jako je kontrolka tlaku oleje a systém hlídání přehřátí motoru a přetočení motoru.